Fanbrev!!!

Nikolaj Tarp
Administrator

Re: Fanbrev!!!

Postby Nikolaj Tarp » Sun Sep 18, 2016 11:04 pm

Morsingboen wrote:Ha, ha, Jeppe T, du rammer helt rigtigt! Vi har netop snakket meget om en MCU serie, men hvor starter vi og skal alt andet Marvel omkring den med? Skal vi til 70'ernes Captain America, Spider-Man og Doctor Strange? Hvad med 90'ernes Fantastic Four og Blade? For slet ikke at nævne 00'ernes DareDevil og Elektra....

Som Nikolaj skriver, så er det klart enklest, at starte med Iron Man og så holde os udelukkende til MCU/Disney, men hvad så med X-Men, Deadpool, Big Hero 6 og Howard the Duck(solofilmen)...? :-)
Uhhhhhh...... Jeg er SÅ klar på en Howard the Duck podcast :2thumbs:
Jeppe T
Member

Postby Jeppe T » Wed Oct 05, 2016 1:08 pm

Postmanden har været forbi med en kasse, så jeg kan få fulgt op på mine hængepartier!
Jeg har ikke lige følt at der var så mange skatte i den danske filmskat. Og slet ikke efter at have set Præriens skrappe drenge, der var den seneste danske film af ældre dato jeg har smit på skærmen. Men en masse Olsen Banden, fik mig alligevel til at invistere i et abonnement til Dansk Filmskat. Jeg kunne dog pakke den ind og give abonnemtet til min kæreste i gave. Hun er en kæmpe fan af gamle danske film. Efter at have set Sommer i Tyrol og Baronessen fra benzintanken, blev jeg alligevel nødt til at invistere i dem der ikke var at finde på Dansk Filmskat.
Der var et par julefilm, der heller ikke lige stod på filmhylden som nu også er at finde der. Det samme var gældende for de to forsvundne filmskatte og Conan-filmene.
Men nu burde filmreolen være up to date, med hvad der på nuværende tidspunkt er at finde i arkivet hos Filmpodcast For Folket.

Attachments
nyindkøbte film.JPG
nyindkøbte film.JPG (49.34 KiB) Viewed 181 times
Nikolaj Tarp
Administrator

Postby Nikolaj Tarp » Mon Oct 17, 2016 8:57 am

Ah, hvor er det smukt, Jeppe!!! ... Selvom redaktionen nok må give kvajebajer på et tidspunkt, for at have lokket jer allesammen til at se Red Sonja :lol: